K měření použijte Ohmmetr s vysokou a nízkou rozsažností.
Tento test provádějte při vymontovaném víčku rozdělovače a odpojenou baterií vozidla.
Jestliže je připojen tachometr na terminál TACH, odpojte ho než provedete test.
Pro spolehlivý test mezi rotorovým tlačítkem a oběma BAT a TACH terminály vymontujte cívku jen, když na ohmmetru čtete nekonečné hodnoty v kroku 1 a 2.
Jen nutné vědět, že kontakt rotorového tlačítka je dostatečný vůči cívce. Toto zjistíte pouze demontáží cívky z vnitřní části víčka rozdělovače.
Kontakt kostření cívky je třeba zajistit také dostatečný!!
Marek Doubrava
Opravy
(c) 2005-2016 Cadillac klub Česká republika — www.cadillac.cz — cadillac@cadillac.cz
Cadillac klub na ČR Facebooku, USMotors - magazín nejen o amerických autech
Stránky provozuje spolek Cadillac klub Česká republika, z. s. Cadillac klub Česká republika není provozován společností Generals Motors LLC ani jinými jejími spolupracujícími subjekty. Tyto stránky nejsou provozovány společností Generals Motors LLC ani jinými jejími spolupracujícími subjekty. Slova "Cadillac" jsou použita pouze k identifikaci stránek a produktů, a neznamenají příbuzenství nebo souvislost s výrobcem, nebo prodejci této značky. Všechny ostatní obchodní značky a jména jsou majetkem jejich vlastníků a jsou použity pouze k identifikaci produktů, a neoznačují nějaké příbuzenství nebo spojitost mezi stránkami a majitelem obchodní značky. Tyto stránky jsou určené pouze k informaci pro členy a příznivce Cadillac klubu Česká republika. Informace na těchto stránkách vyjadřují názory individuálních osob, které nemají odpovědnost za použití těchto informací.