Cadillac Eldorado ve svém nejvyšším, nejdražším provedení Biarritz zahrnující maximální výbavu a použití jen těch nejlepších a nejušlechtilejších materiálů.
Klasická koncepce Eldorada, masivní a majestátní přední část s dlouhým motorovým prostorem, dvoudveřová karoserie pro 6 osob zakončena relativně krátkou zádí.
Povšimněte si elegantně zakomponovaného bočního okna, které je opticky prodlouženo až k c sloupku.
Zcela exkluzivní nerezová střecha kombinovaná landau vinylem. C sloupky jsou ozdobeny opera světly a nápisem Biarritz.
Svislá zadní světla, která v modifikované formě používá Cadillac do dnešního dnů, sdružené lampy pro brzdové, poziční a směrová světla v červené barvě.
Nástupová a poziční světla zakomponovaná ve vnitřní části dveří, které mají bezrámová okna. Originální anténa rádia umístěna na netradičním místě ve středu víka kufru.
Elektricky ovládaná zpětná zrcátka se zakomponovaným teploměrem, který je při zapnutých světlech podsvícený.
Erb, znak automobilů Cadillac, umístěný zcela v souladu se zvyklostmi ve středu kapoty motoru.
Kůží obšitý a pravým dřevem bohatě vykládaný interiér. To je styl automobilů Cadillac.
Pohodlná křesla z měkké sněhově bílé kůže jsou zárukou toho nejpříjemnějšího cestování, které si jen dokážete představit.
Polohovatelný, kůží obšitý volant, volič programů automatické převodovky u volantu.
V roce 1979 nechyběla ve výbavě ani automatická klimatizace nebo stereo kazetový přehrávač integrovaný do palubní desky.
Název modelu na pravém konci přístrojové desky.
Povšimněte si toho dokonalého zpracování a použití jen těch nejlepších materiálu, lakovaného kořenového dřeva doplněné o chromované prvky.
Plná elektrická výbava je u vozů Cadillac tradiční samozřejmostí. Nechybí ani do několik směrů elektricky polohovatelná křesla řidiče a spolujezdce.
Jeden z nejklasičtějších amerických motorů small-block o obsahu 5,7 litrů s 8 válci.
Elektronické vstřikování paliva v 79. roce přineslo několik výhod najednou. Podařilo se podstatným způsobem snížit produkci škodlivých emisí a zároveň zajistit vyšší výkon oproti předcházejícím motorům. Hladký běh a v interiéru nepostřehnutelná hladina hluku je samozřejmostí každého motoru Cadillac.
Velkorysá deformační zóna za zákluzným předním nárazníkem zajišťuje v případě nárazu minimalizaci škod, popřípadě zajišťuje dostatečné množství hmoty pro pohlcení nárazové energie. Cadillac jako průkopník bezpečnosti již velmi dlouho aplikuje bezpečností prvky jako deformační zóny nebo např. bezpečností uchycení volantové tyče.
1979 Cadillac Eldorado Biarritz
Naše auta
(c) 2005-2016 Cadillac klub Česká republika — www.cadillac.cz — cadillac@cadillac.cz
Cadillac klub na ČR Facebooku, USMotors - magazín nejen o amerických autech
Stránky provozuje spolek Cadillac klub Česká republika, z. s. Cadillac klub Česká republika není provozován společností Generals Motors LLC ani jinými jejími spolupracujícími subjekty. Tyto stránky nejsou provozovány společností Generals Motors LLC ani jinými jejími spolupracujícími subjekty. Slova "Cadillac" jsou použita pouze k identifikaci stránek a produktů, a neznamenají příbuzenství nebo souvislost s výrobcem, nebo prodejci této značky. Všechny ostatní obchodní značky a jména jsou majetkem jejich vlastníků a jsou použity pouze k identifikaci produktů, a neoznačují nějaké příbuzenství nebo spojitost mezi stránkami a majitelem obchodní značky. Tyto stránky jsou určené pouze k informaci pro členy a příznivce Cadillac klubu Česká republika. Informace na těchto stránkách vyjadřují názory individuálních osob, které nemají odpovědnost za použití těchto informací.